世界独自喧嚣

  风敲竹  
You're the One That I Want - Lo-Fang

你最好做好准备

因我毫无防备 见你 就觉得我 生来是为你而来

你最好做好准备

因你不需任何戒备 牵我手 就该跟我走


歌词:


/I've got chills
内心如此激动

They're multiplying
这感觉越来越强烈

And I'm losing control
我快要受不了

'Cause the power you're supplying
因为你给的力量

It's electrifying! 
太棒

You better shape up
你该准备好了

'Cause You need a man
亲爱的 你需要依靠

And my heart is set on you
而你就是我心之所属

You better shape up
你还没准备好么

You better understand
真想你能懂

To my heart I must be true
我的真心

You're the one that I want
你是我想要的唯一

The one that I want
只想拥有你

The one that I need
非你不可

If you're filling some affection
如果你察觉到了朦胧的爱意

That's too hard to convey
却不知道如何表达

Better take in my direction
来我这儿吧

Feel your way
跟随你的心

You better shape up
勇敢点儿

'Cause you need a man
亲爱的 你需要依靠

And my heart is set on you
而你就是我心之所属

You better shape up
勇敢点儿

You better understand
真想你能懂

That my heart I must be true
我的真心

Oh You're that I want
天 你就是我想要的唯一

Oo-oo-oo, the one that I want
只想拥有你

Oo-oo-oo, the one that I want
只想拥有你

Oo-oo-oo, and my heart is set on you
我的心

Oo-oo-oo, who that I need
我只要你


完全受不了这首歌!一种把人逼在墙角低声在耳边喘息的感觉...虽然这个比喻很羞耻但是完全就是这个感觉没错啊!

香奈尔广告果然会选曲...


评论(2)
热度(6)
© 风敲竹 | Powered by LOFTER