世界独自喧嚣

  风敲竹  
What A Pity - Right Away, Great Captain!

What a pity that it is

多么遗憾啊

The way to come back home

在归家的路上

I tried to make a point to sell the last of what I own

我试着卖掉最后最后一丝我所有有的

Well I can feel your breeze

我能感到你的气息

Begin to choke my living soul

开始扼住我灵魂之喉

But I promise that its worth it

但我发誓这一切都很值得

 

What a pity that it is to right you in the soul

只能把你植入内心深处是多么遗憾

I tried to make the words become a kingdom to your soul

我试着把文字变成你灵魂的王国

No matter how I try its just a lyric nothing more

不论我多么努力,文字终究只是文字,仅此而已

And it cant be worth it

或许这一切都不值得

 

What a pity that it is

多么遗憾啊

To know that your alone

想到你也孤身一人

I tried to clean your place up

我试着把你的地方打扫一新

and make it feel like you were home

像是你曾经在家的样子

No matter how I tried, 

可不论我怎么努力

still the house won't send you now

你终究不在房子里了

And I'm not really worth it

我真的不值得

No I'm never really worth it

我从来没有值得过

And its not really worth it

真的真的,这一切,都太不值得


评论
热度(2)
© 风敲竹 | Powered by LOFTER