世界独自喧嚣

  风敲竹  
Somebody Like You - To Be Frank

Sunshine through my window

阳光穿透我的窗户

Footsteps making tracks in the sand

脚步在沙滩上留下足迹

Listen as the wind blows

细听风吟

but no one's here to hold my hand

但无人在此握住我的手

Wasted on my time

我虚度光阴

Trying to find

试图去寻找

Somebody like you

像你一样的人

Somebody like you

像你一样的人

Waiting and hoping

等待着,期望着

Sleeping under the broken sky

沉睡在破裂的天空下

Dreaming 

梦想着

what could've been

将会发生什么

Then I have to open my eyes

然而我不得不睁开双眼

Wasted on my time

我虚度光阴

Trying to find

试图去寻找

Somebody like you

像你一样的人

Somebody like you

像你一样的人

Somebody like you

像你一样的人

Somebody like you

像你一样的人


评论
热度(7)
© 风敲竹 | Powered by LOFTER