世界独自喧嚣

  风敲竹  
Devastate Me - Rachael Yamagata

用绝望干掉我的失望吧

run

run away


歌词:

Hey they say you devastate. 
嘿,他们说你是摧毁了一切

And I'm going to back them up. 
是的,我觉得他们说的对

I was warned, wasn't I? 
我他们被警告了,不是吗?

Warned, wasn't I about you? 
我他们被警告了,关于你,不是吗?

Lay so low. 
隐藏的这么深

Just lay real low, 
把真相隐藏的这么深

When he wonders off no one will know. 
当他深信不疑不会有人知道

I was warned, wasn't I? 
我他们被警告了,不是吗?

Warned wasn't I? 
被警告了,不是吗?

Warned wasn't I about it? 
我他们被警告了,关于那件事,不是吗?

But I don't listen well to anyone but you. 
但是我谁也不想听除了你

And what I should've known is never what I'll do. 
我本不想知道的那些事我永远不会做

So come on, baby, devastate me. 
所以,来吧,亲爱的,摧毁我

Leave me hanging and waiting. 
不要让我心悬着无尽的等待

Come on baby, devastate me. 
来吧,亲爱的,摧毁我

Get me just where you never wanted me, 
带我去你从来不想让我去的地方

Then run, run away. 
然后跑掉,逃吧

Then run, run away. 
然后跑掉,逃吧

Run away. 
逃跑吧

Blame they say, so paper mache. 
怪他们说了那些话,所以我充耳不闻

Taking time to settle in. 
总要花点时间解决

Oh when we started, so half-hearted, 
哦我们什么时候开始,只剩我这半颗心了

Weren't you? 
你的心去哪里了?

Just let him be, they say, just let him be. 
放他走吧,他们说,就让他走吧

Can't you see he's a broken man? 
你难道看不出他是一个负心汉

Not fit to fight, 
无需再争斗了

For wrong or right. 
对也好错也罢

When it comes to you. 
当事情来得时候

But I don't listen well to anyone but him. 
但是我谁也不想听除了你

And when he said I loved you, 
然而当他说,我爱你

I thought we could begin. 
我想我们可以重新开始

So come on, baby, devastate me. 
来吧,亲爱的,摧毁我

Leave me hanging and waiting. 
不要让我心悬着无尽的等待

Come on baby, devastate me. 
所以,来吧,亲爱的,摧毁我

Get me just where you never wanted me, 
带我去你从来不想让我去的地方

Then run, run away. 
然后跑掉,逃吧

Then run, run away. 
然后跑掉,逃吧

Then run, run away. 
然后跑掉,逃吧

Then run, run away. 
然后跑掉,逃吧

Then run, run away. 
然后跑掉,逃吧

Then run, run away. 
然后跑掉,逃吧


评论
热度(12)
© 风敲竹 | Powered by LOFTER